سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 135
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 40112

فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی با تخفیف ویژه


فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی با تخفیف ویژه

فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی

فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعت مطالعاتی

با لذت، طولانی مدت و بدون فراموشی و با درک بالا مطالعه کنید!

احتمالا تا به حال به زمانی برخورد کرده اید که می بایست حجم زیادی از مطالب و کتب درسی را مطالعه می کردید و زمان محدودی نیز داشته اید. فشار ناشی از حجم باقی مانده و زمان کم آزارتان می داده و مجبور بوده اید فول تایم مطالعه کنید تا از پس این حجم باقی مانده بر آیید. اما مدام حواس تان پرت می شده، تمرکز نداشته اید و در نتیجه کتاب ها را به سویی پرت کرده و شاید بی خیال مطالعه کردن می شدید! آیا تا به حال چنین تجربه ای داشته اید؟

تقریبا مطمئن هستم که هر دانش آموز و دانشجویی چنین تجربه ای را داشته است. مطالعه کردن مهارتی است که باید به ذهن آموزش داده شود، چون ذهن تنها کارهایی را انجام می دهد که از انجام آن لذت می برد و هر کاری که برای ذهن لذت بخش نباشد از انجام آن خود داری می کند. خبر خوب اینکه به راحتی می توان این مهارت را به ذهن آموخت و در 25 دقیقه برنامه ریزی مجدد، ذهن را علاقه مند به مطالعه کرد تا برای ساعات طولانی، با درک بالا و بدون خستگی و فراموشی به مطالعه بپردازد.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند کسب توانایی مطالعه طولانی مدت، بدون خستگی و فراموشی و با درک بسیار بالا باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت دانش آموزان و دانشجویان، کنکوری ها و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان که موفقیت تحصیلی است، تعیین می شود و به وضوح مشخص است که دسستیابی به این هدف بدون مطالعه مفید و هدفمند غیر ممکن است. به عبارت دیگر اینکه در کنکور و آزمون های آزمایشی و انواع امتحاناتی که در پیش دارید چه نتیجه ای کسب کنید، رابطه ی مستقیمی با میزان مطالعه ی مفید شما دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای موفقیت افزایش ساعات مطالعاتی پروگرم کند تا ذهن نه بدون خستگی و فراموشی به مطالعه بپردازد، بلکه مطالعه کردن را برای شما لذت بخش کرده و با و کیفیت منحصر به فردی به مطالعه شما و بازده آن بدهد.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی ساعات مطالعاتی خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم افزایش ساعات مطالعاتی" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر ساعات مطالعاتیی خود را افزایش دهید، کیفیت مطالعاتی خود را بهتر کنید و با لذت، بدون خستگی و بدون فراموشی مطالعه کنید.

 

قیمت در سایت عرفانی زاده دات کام : 98000 تومان


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 506

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما