سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 39983

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه با تخفیف ویژه


فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه با تخفیف ویژه

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه عرفانی زاده دات کام

فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه

 

حافظه ی خود را افزایش دهید و همه ی جوایز را درو کنید...

آیا دوست دارید صاحب این توانایی شوید که هر چیزی را که مطالعه می کنید، گوش می دهید و یا می آموزید را به راحتی، به سرعت و به صورت کامل به یاد آورید؟

حافظه ی ضعیف نشان دهنده ی ذهنی نا منظم است. حافظه ی ضعیف چیزی جز شرمندگی برای ما ندارد و عامل بسیاری از خطاها و اشتباه هاست.

حافظه ی هر فردی با استفاده از قدرت جادویی هیپنوتیزم می تواند تا ده برابر افزایش یافته و قوی تر شود. هیپنوتیزم می تواند به شما کمک کند تا برای همیشه با فراموشی خداحافظی کنید. با استفاده از هیپنوتیزم می توانید به راحتی وقایع گذشته، اسامی افراد، اطلاعات مهم و هر آنچه را که قبلا مطالعه کرده اید، یاد گرفته اید، دیده اید یا شنیده اید را به یاد آورید.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند داشتن حافظه ای قوی و عالی باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران و فروشنده گان، دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان و کارفرمایان، اساتید دانشگاه و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و حافظه ی قوی نقش کلیدی ای را در دستیابی به اهداف بازی می کند. به عبارت دیگر اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای تان چقدر موفق باشید تا میزان زیادی به میزان قوی بودن حافظه شما بستگی دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی تا ده برابر حافظه ی افراد را افزایش داده و تقویت کند.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا بازده و کارایی حافظه تان را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم افزایش حافظه" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی حافظه خود را تقویت کنید.

 

قیمت در فروشگاه عرفانی زاده دات کام: 98000 تومان

 


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 713

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما