سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 161
  • بازدید کل : 40153

فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده با تخفیف ویژه


فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده با تخفیف ویژه

فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده عرفانی زاده دات کام

فایل خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده

نیمه گمشده ی خود را بیابید

  • آیا احساس می کنید در روابط عاطفی تان افراد نا متناسب را به زندگی تان جذب می کنید؟
  • آیا به دنبال نیمه گمشده خود می گردید و دوست دارید شریک ایده آل و فرد رویاهایتان را به زندگی تان جذب کنید؟

از آنجایی که به عنوان یک انسان، خود خالق سرنوشت و زندگی تان هستید، و از آنجایی که تمامی این سرنوشت به وسیله ی افکاری که در سر می پرورانید خلق می شود، می توانید افکار خود را کنترل کرده و ذهن خود را به راحتی برای جذب بهترین شریک زندگی و فرد رویاهایتان پروگرم کنید.

پیدا کردن مناسب ترین فرد برای یک زندگی مشترک، امری اتفاقی و بر حسب شانس نیست. تمامی افراد بر اساس فرکانس هایی که به صورت ناخودآگاه از خود منتشر می کنند افراد به خصوصی را به زندگی خود جذب کرده و برخی افراد دیگر را از زندگی خود دور می کنند. اگر می خواهید فرد ایده آل و مورد نظرتان به زندگی شما جذب شود تنها کاری که لازم است انجام دهید تنظیم فرکانس ذهنی تان است.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند ساختن یک زندگی عاطفی و عاشقانه عالی و یافتن شریکی ایده آل برای یک زندگی عاشقانه باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران، فروشندگان، کارمندان و کارفرمایان و به عبارتی بهتر تمامی افراد جامعه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و به وضوح مشخص است که دستیابی به اهداف فردی و حرفه ای بدون داشتن زندگی عاطفی ای سالم و پر نشاط تقریبا غیر ممکن است. به عبارت دیگر اینکه چقدر در زندگی شخصی و حرفه ای تان موفق باشید در ارتباط مستقیم با روابط عاطفی شما و احساساتی که در هر لحظه ی از زندگی دارید می باشید.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای جذب بهترین شریک زندگی و فردی ایده آل برای داشتن زندگی عاطفی ای بی نظیر و پر نشاط پروگرم کند.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی بهترین و کامل ترین فرد برای یک زندگی مشترک عالی، بی نظیر و پر شور را به زندگی خود جذب کنید و ایمان داشته باشید که فرد صحیح و مناسبی را جذب کرده اید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم جذب نیمه گمشده" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر زندگی عاطفی بی نظیر و پر نشاطی برای خود خلق کنید و فردی مناسب و صحیح را به زندگی خود جذب کنید که به زندگی شما معنای بیشتری ببخشد.

 

 قیمت در فروشگاه عرفانی زاده دات کام: 98000 تومان


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 782

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما