سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 40189

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها با تخفیف ویژه


فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها با تخفیف ویژه

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها عرفانی زاده دات کام

فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها

 

نمرات و نتایجی را به دست آورید که شایسته شماست!

  • اگر احساس می کنید برای امتحانات، آزمون ها و کنکور سراسری آماده نیستید و هرچه که خوانده اید را فراموش کرده اید، تقصیر شما نیست، علت چیز دیگری است!
  • بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان و کنکوری ها تنها به این علت به نتیجه و نمرات دلخواه خود نمی رسند که ذهنشان برای موفقیت در آزمون و کنکور پروگرم نشده است.
  • خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور، روزانه تنها 25 دقیقه وقت شما را می گیرد.

اگر اسم امتحان، آزمون، کنکور سراسری و... وجود شما را پر از ترس و اضطراب می کند و شما را نگران نتیجه ای که قرار است از این آزمون ها به دست آورید می کند، شما تنها نیستید.

خبر خوب اینکه می توانید خود را جلو تر و برتر از دیگران قرار دهید و با استفاده از فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها، ضمیر ناخود آگاه خود را پروگرم کنید تا در تمامی امتحانات و آزمون های خود نمرات و نتایج عالی ای که می خواهید را به دست آورید.

می توانید با اطمینان و آرامش کامل از پس هر امتحان و آزمونی با موفقیت کامل برآیید و نتیجه و نمره ی دلخواه تان را کسب کنید. با گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور و آزمون ها به ضمیر ناخود آگاه شما یاد می دهم که تمامی شک ها و نگرانی های شما را برای همیشه از بین ببرد، تمامی آنچه که برای آزمون خود مطالعه کرده اید را در زمان آزمون به یاد شما بیاورد تا به راحتی بتوانید گزینه صحیح را انتخاب کنید و در نهایت به نتیجه مطلوب خود دست یابید.

موفقیت در کنکور و آزمون های تستی و تشریحی به آمادگی ذهنی بالایی نیاز دارد. مطالعه ی صرف و تسلط بر مطالب درسی و آموزشی چندان کمکی به شما نمی کند، چون در شرایط آزمون و کنکور با توجه به حجم عظیم اطلاعاتی که به ذهن خود داده اید و فشار و استرسی که در طول جلسه بنا به عوامل مختلف به شما وارد می شود، در صورتی که از قبل ذهن خود را برای موفقیت پروگرم نکرده باشید، به راحتی ممکن است با شکست مواجه شوید.

این شکست می تواند شامل فراموشی مطالب مطالعه شده، قفل شده ذهن در اثر استرس، انواع بی دقتی و ... باشد. اما شما می تواند به راحتی با صرف روزانه 25 دقیقه ذهن خود را برای موفقیت و کسب نتایج و نمرات عالی پروگرم کنید تا نه تنها در جلسه ی آزمون تمامی آنچه مطالعه کردید را به یاد داشته باشید بلکه میزان پاسخ گویی صحیح شما به سوالات به صورت چشمگیر و خیره کننده ای افزایش یابد.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند کسب توانایی درخشش در آزمون ها و کنکورها و کسب عالی ترین نتایج ممکن باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت دانش آموزان و دانشجویان، کنکوری ها و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان که موفقیت تحصیلی است، تعیین می شود و بی شک کسب نمرات عالی و بالا در امتحانات، آزمون ها و کنکورها نقش کلیدی ای را در دستیابی به اهداف بازی می کند. به عبارت دیگر اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای تان چقدر موفق باشید تا میزان زیادی به نتایجی که در آزمون و کنکور هایتان کسب می کنید، بستگی دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم می تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای موفقیت در کنکور ها و آزمون ها پروگرم کند تا ذهن نه تنها در طول جلسه تمامی آنچه که مطالعه شده را به یاد آورد، بلکه به گونه ای برنامه ریزی می شود تا همواره صحیح ترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا بازده و عملکرد شما در آزمون ها و کنکورهایی که در پیش رو دارید را چند برابر کند. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم موفقیت در کنکور ها و آزمون ها" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر نمرات و نتایج آزمون ها و کنکور های خود را بهتر کنید.

 

قیمت در فروشگاه عرفانی زاده دات کام: 98000 تومان


مبلغ قابل پرداخت 11,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 842

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما