سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 40280

چگونه در فرصت باقی مانده تا کنکور 97، موفقیت خود را در آزمون سراسری تضمینی و قطعی کنیم؟


چگونه در فرصت باقی مانده تا کنکور 97، موفقیت خود را در آزمون سراسری تضمینی و قطعی کنیم؟

چگونه در فرصت باقی مانده تا کنکور 97، موفقیت خود را در آزمون سراسری تضمینی و قطعی کنیم؟

چگونه در فرصت باقی مانده تا کنکور 94، موفقیت خود را در آزمون سراسری تضمینی و قطعی کنیم؟

 

کنکوری عزیز 97 سلام،

بهت تبریک میگم که پا در مسیری گذاشتی که یکی از مهمترین جنبه های زندگیت رو شکل میده و به نوعی تعیین می کنه که در آینده چه شغل و زندگی ای داشته باشی، چقدر در زندگی موفق باشی، چه احترام و جایگاهی در جامعه داشته باشی و چه درآمد و وضع زندگی ای داشته باشی...

به عقیده ی من این یک ماه پایانی تا کنکور و اینکه چطوری مسیر کنکور و پروسه ی مطالعاتی خودت رو به پایان برسونی بسیار مهم و با اهمیته و به عبارت دیگه این یک ماه یک طرف و تمام 11 ماه گذشته طرف دیگه!!!

شاید بپرسی چطوری میشه که گام های پایانی و نهایی کنکور می تونه اینقدر با اهمیت و مهم باشه و شاید حتی مهم تر از 11 ماه گذشته؟ شاید بپرسی آیا راهی هست که به جای مطالعات طولانی مدت و کم بازده ( در این فرصت کم باقی مونده) بشه مطالب سخت و بسیار دشوار رو در زمان بسیار کمتر و با کیفیتی عالی مطالعه کرد، مطالبی رو که قبلا مطالعه کردم در ذهنم حک بشه تا بتونم سریع و راحت در جلسه کنکور این اطلاعات رو به یاد بیارم و به سوالات آزمون سراسری پاسخ صحیح و کامل بدم؟

پاسخ من بی شک بله است! تکنیک علمی و بسیار قدرتمندی وجود داره که نه تنها به شما این امکان رو میده که کیفیت مطالعاتی خودت رو به صورت چشمگیر و قابل توجهی افزایش بدی، بلکه این امکان رو هم به شما میده که تمامی مطالبی که مطالعه می کنی، یاد می گیری، می شنوی و ... رو به راحتی، به سرعت و به صورت کامل در هر زمانی که بهش نیاز داری، به یاد بیاری. قبل از اینکه بیشتر توضیح بدم، اجازه بده مثالی بزنم:

میگن یه دانش آموزی سر کلاس ریاضی خوابش برد. وقتی که زنگ رو زدن بیدار شد و با عجله دو مسئله ای رو که معلم روی تخته سیاه نوشته بود، یادداشت کرد و به خیال اینکه معلو اونها رو به عنوان تکلیف منزل داده، به خونه برد و تمام اون روز و اون شب رو برای حل اون مسئله ها گذروند.

هیچ کدوم از مسئله ها رو نتونست حل کنه، اما در تمام طول هفته دست از تلاش بر نداشت تا بالاخره یکی از این مسئله ها رو حل کرد و به کلاس آورد.

معلم خیلی تعجب کرد. چون اون دو مسئله از مسائل غیر قابل حل در ریاضی بودن. اگر این دانش آموز سر کلاس خوابش نمی برد و این نکته رو می دونست که مسائل غیر قابل حل هستن، احتمالا اونها رو حل نمی کرد، ولی چون به خودش تلقین نکرده بود که مسئله غیر قابل حله و بر عکس باور داشت که باید اون مسئله رو حل کنه، بالاخره راهی واسه ی حلش پیدا کرد. چون این قانون زندگیه، این راه و رسم خدا و کائناته که انسانها فقط به چیزهایی می رسن که باورش داشته باشن، حالا این انسان می خواد یه کنکوری باشه یا یه فرد 60 ساله. هیچ فرقی نمی کنه، قانون قانونه و ثابت.

دوست عزیز حتما این رو می دونی که برای موفقیت و رسیدن به هدف، برای رسیدن به موفقیت در کنکور، برای رسیدن به آینده ی تحصیلی و شغلی مورد نظرت باید تلاش بکنی، باید درس بخونی و خلاصه تلاش جسمی و فیزیکی داشته باشی. اگر می خوای یه مساله حسابان رو حل کنی، یا به یه سوال ژنتیک پاسخ بدی اول باید به اندازه کافی راجع به اون درس بدونی، مطالعش کنی تا مسئله رو درک کنی و حالا بتونی به راحتی حلش کنی. درسته؟

اما طبق تحقیقات دانشگاه ییل آمریکا ( بزرگترین و معتبرترین دانشگاه تحقیقاتی در سراسر جهان) این پروسه فقط 15 درصد مسیر موفقیت و دستیابی به هدف رو تشکیل میده. یعنی به عبارت دیگه، تمام تلاش های جسمی و مطالعاتی و شب بیداری های 1 ساله کنکوری ها برای آزمون سراسری 97 و این درس خوندن ها، اگر چه که به شدت لازمه ولی کافی نیست و فقط 15 درصد موفقیت تو در کنکور و پذیرش در رشته ی مورد علاقه ات رو تضمین می کنه. تحققیقات 25 ساله دانشگاه ییل روی 12000 دانشجو نشون میده که 85 درصد باقی مونده به باورها، نگرش، و انگیزه دانش آموز بستگی داره که در کنکور قبول بشه یا قبول نشه، نمرات خوب بگیره یا نگیره و در یک کلام در زندگیش، شخص موفقی باشه یا نباشه!

کافیه بین دوستات و هم کلاسی هات یه سرچ بکنی. چند نفر رو میشناسی که شبانه روز یه درس رو می خوندن ولی باز هم نوبت امتحان که می رسید نمرشون از 12 بالاتر نمی اومد! شاید 10 بار درس رو خونده بوده، ولی نمرش میشه 12. چرا؟ باور داره که نمی شه! و چون این باور رو داره هر کاری هم که بکنه موفق نمی شه، نمرش بیشتر نمیشه، مگر اینکه باورشو عوض کنه و باور کنه که می تونه بیست بگیره.

چند ماه پیش برنامه ی مشاوره ای رو در تلویزیون دیدم که آقای مشاور که مثلا می خواست به دانش آموزها انگیزه بده، می گفت فلان رتبه ی برتر کنکور زیست رو واسه ی کنکور 70 بار خونده! و افتخار می کرد به موضوع! این غلطه، این دامه! آخه مگه ما عمرمون رو از سر راه آوردیم که اینطوری به هدر بدیمش؟! بله، استقامت و تلاش خوبه. اما یه نکته! وقتی ما می خوایم یه سری اطلاعات رو به کامپیوتر بدیم آیا چندین بار این اطلاعات رو وارد کامپیوتر می کنیم؟ مسلما نه! و جالبه بدونی که عملکرد ذهن دقیقا مشابه کامپیوتره، با یک تفاوت که صدها بار قدرتمند تر از ابر رایانه های امروزیه. دانشمندان آمار دادن که ذهن انسان این توانایی رو داره که در هر ثانیه 10 مطلب جدید رو یاد بگیره و برای همیشه اون رو در حافظه نگه داره و اگر کسی تا آخر عمرش اینگونه از ذهنش استفاده کنه تنها از نیمی از ظرفیت ذهنیش استفاده کرده. با این وجود آیا یک درس رو 70 مرتبه خوندن راه و رسم درستیه؟

این ها همش به علت آگاهیه پایینه. وقتی من به عنوان فردی که دارم از کامپیوتر استفاده می کنم فقط ویندوز 98 یا ایکس پی رو میشناسم... فکر می کنم کامپیوتر یعنی همین دیگه! در کنکور قبول شدن یعنی فقط درس خوندن و مطالعه کردن دیگه. اما اگر بری سراغ یه متخصص در شرکت ماکروسافت، ویندوز سون رو بهت نشون میده، ایت رو نشون میده و تازه می فهمی کامیپوتر یعنی چی؟!! سرعت بیشتر پردازش اطلاعات... امکانات بیشتر و... .

داستان زندگی و کنکور هم دقیقا همینه. اگر بیای و تکنیک های جدید تر و قوی تر موفقیت رو یاد بگیری خیلی راحت تر و سریع تر به نتیجه دلخواهت می رسی.

اما نکته جالب تر اینکه به این راحتی نمیشه باور ها رو تغییر داد! چرا؟ شما تا حالا خیلی با کامپیوتر و ماشین حساب کار کردی، درسته؟ اگر ماشین حساب رو بر داری و بزنی دو ضربدر دو چه عددی رو بهت نشون میده؟ مسلما چهار. درسته؟

یه بار دیگه امتحان کن. بزن دو ضربدر دو. چند میشه؟ با ماشین حساب کامپیوتر امتحان کن، چند میشه؟ یه ماشین حساب دیگه رو امتحان کن... دو ضربدر دو چند میشه؟ چهار، درسته؟

چرا چهار میشه؟ چون آقا یا خانم مهندسی که قبلا این ماشین حساب و این کامپیوتر رو پروگرم و برنامه ریزی کرده اینطوری براش تعریف کرده که دو ضربدر دو میشه چهار و لا غیر. واسه ی همینه که اگه صد بار هم امتحان کنی ماشین حساب و کامپیوتر همون چهار رو بهت نشون میده. ذهن ما و ضمیر ناخود آگاه ما هم دقیقا مثل یک کامپیوتر می مونه، دقیقا مثل یک کامیپوتره و هر طوری که برنامه ریزیش کرده باشی بهت جواب میده. (که متاسفانه اغلب این پروگرم کردن ها نا آگاهانه بوده!) اگر برنامه ریزیش کرده باشی که من فرد موفقی هستم، من در رشته ی مورد علاقه ام پذیرفته میشم، در کنکور پذیرفته میشم، این رتبه رو کسب می کنم، بی شک و قطعا همین اتفاق می افته. درست مثل کامپیوتر که ازش می پرسی دو ضربدر دو و فورا بهت میگه چهار!

یعنی کاملا ناخود آگاه مطالبی رو می خونی، کلاس هایی رو میری و اتفاق هایی واست می افته که در نهایت باعث میشه به این باوری که داری برسی( این بحث رو در سمینار موفقیت اتفاقی نیست باز کردم)، به این دو ضربدر دو برسی. و متاسفانه اگر می بینی دانش آموزی هست که دو ضربدر دوش میشه منفی سه چون ذهنش رو اینطوری پروگرم کرده، که یا تلاشی نکنه، و مدام کارها رو به تعویق بندازه یا اگرم تلاش می کنه نتیجه معکوس بگیره و متاسفانه مدام این اتفاق در زندگیش می افته. چون ضمیر ناخود آگاه و ذهن دقیقا مثل همین کامپیوتر می مونه و طوری بهت پاسخ میده که برنامه ریزی و پروگرم شده.

حالا راهکار چیه؟

من یه ماشین حساب جادیی دارم که ویژه خود من طراحی و برنامه ریزی شده و در همایش ها و کلاس هام همیشه این ماشین حساب همراه منه تا به همه نشون بدم که باور یعنی چی و چه قدرتی داره و چطوری میشه فورا یک باور رو تغییر داد تا به نتیجه دلخواه رسید.

ماشین حساب جادویی من اینطوری پروگرم شده که وقتی دو ضربدر دو رو در اون میزنی جواب ده رو بهت نشون میده!!! نه چهار. آیا جوابی که نشون میده غلطه؟ هرگز! برای کامپیوتر صحیح و غلط معنایی نداره، چون بر اساس چیزی که پروگرم شده بهت جواب میده و تنها اطلاعاتی که داره رو صحیح می دونه و سایر اطلاعات کلا واسش تعریف نشده است. و ضمیر ناخود آگاه هم دقیقا همین طوره و اینطوری عمل می کنه. بنابراین تغییر برنامه ریزی ذهن = دستیابی به هدفی که داری.

بنابراین اگر واقعا دوست داری در کنکور 94 موفق بشی و به هدفی که قبل از ثبت نام در کنکور برای خودت تعیین کردی و الان هم داری بهش فکر می کنی برسی، باید ذهنت رو واسه ی رسیدن به این هدف پروگرم کنی تا 85 درصد باقی مونده رو هم به دست بیاری و 100 درصد موفقیتت تضمین بشه. اما یه سوال؟ آیا پروگرم کردن ضمیر ناخود آگاه و ذهن کار راحتیه؟ آیا به راحتی می تونی باورهات رو تغییر بدی؟

جواب بسیار ساده است، اگر شما پشت کامپیوتر بشینی آیا می تونی از نو پروگرمش کنی که مثلا دو ضربدر دو بشه هشت؟ اگر برنامه نویسی بلد نباشی، حتی اگر تمام عمرت رو هم بذاری نمی تونی این کامپیوتر رو از نو پروگرم کنی، درسته؟ اما حالا یه متخصص برنامه نویسی کامپیوتر رو بیار، در کمتر از چند دقیقه کامپیوترت رو واست از نو و دقیقا همونطوری که بهش سفارش دادی پروگرم می کنه، و ضمیر ناخود آگاه و ذهن هم دقیقا همین طوره.

به همین دلیل، چند فایل اختصاصی با نام های "افزایش تمرکز" ، " افزایش حافظه" ، " موفقیت در آزمون ها و کنکور" و " افزایش ساعات مطالعاتی" و "مدیریت زمان" و ... ویژه دانش آموزان، دانشجویان و بالاخص کنکوری های عزیز 97 آماده کردم که دقیقا ذهن شما رو پروگرم می کنه و بهت کمک میکنه تا به راحتی و به سرعت به اهداف تحصیلی ای که داری دست پیدا کنی. استفاده ی از این ترک ها بسیار ساده و راحته و از تاثیر گذاری بسیار بالا و قدرتمندی برخورداره. تنها کافیه که فایل (های) خود هیپنوتیزم و هیپنوتراپی مورد نظرت رو خریداری کنی و از امروز تا فرصت باقی مونده تا کنکور هر روز، روزی 25 دقیقه در یک جای راحت بنشینی یا دراز بکشی و با استفاده از هدفون یا هندزفری به این فایل گوش بدی و دقیقا به اون چیزیی که گفته میشه عمل کنی و بعد از انجام این تمرین به مطالعه خوت بپردازی، به همین راحتی!

تمامی کاری که لازمه شما انجام بدیی گوش دادن به این فایل صوتی هستش. بقیه ی کارها رو این فایل به صورت اتوماتک برای شما انجام میده و ذهنش شما رو از افکار مزاحم، افکار منفی خالی می کنه. تمام حواس شما رو متمرکز بر درسی می کنه که در حال مطالعش هستی، به شما این امکان رو میده که بدون خستگی تا 14 ساعت مطالعه مفید داشته باشی و تمامی مطالبی که مطالعه می کنی با یک بار مطالعه در ذهنت ثبت بشه و مهمتر از همه اینکه سر جلسه امتحان های کلاسی، آزمون های آزمایشی و در نهایت آزمون و کنکور سراسری تمامی مطالبی که مطالعه کردی به راحتی و به سرعت در اختیارت قرار بگیره تا به راحتی بتونی جواب های صحیح هر تست رو بزنی، اضطراب و تنش رو از تو دور می کنه و آرامش و انرژی ویژه ای بهت میده و تمامی این ها در ازای گوش دادن به این فایل (های) 25 دقیقه ای خود هیپنوتیزم در شما ایجاد میشه.

البته نکته ای که وجود داره اینکه هر فایل خود هیپنوتیزم و هیپنوتراپی فقط 1000 نسخه فروش داره، و پس از فروش هزار نسخه، لینک دانلود از روی سایت برداشته می شه و فروش محصول متوقف میشه. بنابراین در صورتی که تمایل به خرید و تهیه ی این فایل ها داری، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه فایل (های) مورد نظر خودت بکن، چون ممکنه در مراجعه بعدی شما به سایت فروش فایل هیپنوتراپی مورد نظر شما به اتمام رسیده باشه.

شما حتی با یک بار استفاده از این فایل ها هم، ذهن خود رو با کیفیتی عالی برنامه ریزی و پروگرم می کنید، اما توصیه اکید من به شما اینه که تا روز کنکور این تمرین رو ادامه بدین تا این برنامه ریزی جدید به صورت کامل در ذهن شما تثبیت بشه و نتیجه ی بهتری به دست بیاری.

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 216

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما