سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 40265

چگونه روابط خود را بهبود ببخشیم؟


چگونه روابط خود را بهبود ببخشیم؟

چگونه روابط خود را بهبود ببخشیم؟

چگونه روابط خود را بهبود ببخشیم؟

چگونه روابط خود را بهبود ببخشیم؟

اجازه دهید در این پست بر روابط متمرکز شویم.

  • آیا در حال حاضر در یک رابطه عاطفی هستید؟
  • آیا دوست دارید یک رابطه عاطفی خوب و موفق داشته باشید؟
  • آیا در رابطه تان به بحران رسیده اید و رابطه تان کات شده است؟
  • آیا آنقدر درگیر زندگی و کارهای روزانه تان هستید که حتی فرصت فکر کردن به رابطه را هم ندارید؟

شرایط کنونی شما هرچه که باشد، احتمالا حداقل به یکی از سوالات بالا پاسخ مثبت داده اید.

به عنوان انسان، خواهان درک متقابل، گرمی و صمیمیت و مهر و محبت هستیم. و اغلب این ویژگی ها را در دیگری جست و جو می کنیم. به خودی خود یک رابطه ی عاطفی موفق می تواند تجربه ی خارق العاده ای باشد.

مشکلات از زمانی ایجاد می شود که ما خود را در رابطه ای می یابیم و یا به دنبال رابطه ای هستیم که جبران کننده کمبود ها و نقایص ما باشد.

برای بسیاری از افراد این امری کاملا عادی و طبیعی است که جذب آنچه ندارند شوند. این نوع مجذوب شدن هیچ اشکالی ندارد، اما مشکلات زمانی ایجاد می شود که این کمبود مربوط به عزت نفس و اعتماد به نفس باشد.

اگر اعتماد به نفس کمی داریم و آن را در دیگری می جوییم درست مانند این است که به دنبال مشکل می گردیم. بارها چنین شرایطی را دیده اید... آقا یا خانمی که خود را به اندازه کافی خوب و کامل نمی داند و دوست دارد فردی وارد زندگی اش شود که او را کامل کند. لازم است که ابتدا خود احساس خوب بودن و کامل بودن را در خود پرورش دهیم و سپس آن را با دیگری به اشتراک بگذاریم. این امر تمامی مشکلات عمده ای که در روابط به وجود می آید را به صورت چشمگیری کاهش داده و از بین می برد. در این حالت نه تنها هیچ تنشی در رابطه تان احساس نخواهید کرد بلکه از لحظه لحظه آن لذت خواهید برد و خدا را شاکر خواهید بود که این رابطه چگونه زندگی تان را زیباتر کرده است.

اما شاید بپرسید: " آقای عرفانی راهکار چیست؟ چگونه به این مرحله و لول برسیم؟"

پاسخ این سوال، درست مانند تمامی پاسخ های خوب بسیار ساده است. خودتان باشید. این ایده هنوز هم توصیه ی بسیار قدرتمندی است. منظورم این است که باید خود را همانگونه که هستید بپذیرید، سپس تصمیم بگیرید که دوست دارید در آینده کجا باشید و چه شرایطی داشته باشید و سپس آگاهانه در این مسیر پیشروی کنید.

یک لحظه خواند مقاله را متوقف کنید و نگاهی به دور و برتان بیندازید.

نگاهی به دور و برتان را بیندازید... چه می بینید؟

هرچه می بینید، چیزی است که خود آن را خلق کرده اید. شمایید که فیلمنامه زندگی خود را می نویسید. شما باعث شدید که تمامی این اتفاق ها در زندگی تان رخ دهد. شما این نقش ها را بازی کرده اید... آیا آنچه را دیدید دوست داشتید؟ اگر آن را دوست دارید که چه خوب وگرنه همین حالا این فرصت را دارید که تغییرش دهید. همه شان را ... می توانید فیلمانه ای جدید بنویسید و زندگی تان را از نو بازنویسی کنید. زندگی ای که شایسته شما و رویاهایتان باشد.

حالا به رابطه ی فعلی تان یا رابطه ای که اخیرا داشته اید فکر کنید. آیا همان رابطه ای هست که بتوانید به آن افتخار کنید و در آن احساس شادی و آرامش داشته باشید؟ آیا بیشتر مهر و عشق می دهید؟ یا مهر و عشق بیشتری دریافت می کنید؟ آیا شما در این رابطه بیشتر فداکاری و از خود گذشتگی می کنید یا طرف مقابل تان؟

پاسخ دادن به این سوال ها همیشه کار ساده ای نیست. اما پاسخ دادن به آنها به شما حس تازه ای از آزادی، هدف و تصمیم گیری می دهد. اجازه دهید بر آن چیزی که در حال حاضر هستید متمرکز شویم. از شما می خواهم که این تمرین را انجام دهید تا بتوانید تصویری از آنچه در حال حاضر در زندگی تان جریان دارد بسازید. شما تنها فردی هستید که می توانید تغییرش دهید، پس اجازه دهید خیلی دقیق بر تنها فردی که توان تغییر دادنش را داریم، متمرکز شویم.

آیا به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارید؟ آیا لازم است که بیشتر برای خود ارزش قائل باشید و خود را دوست بدارید؟ آیا روابطی را به زندگی تان جذب می کنید که چیزی جز آزار برای شما ندارد و دوست جذب این روابط را متوقف کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است حتما این تمرین را انجام دهید که کمک شایانی به شما می کند.

این متن کوتاه را روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید:

" من به خودم این اجازه را می دهم که خودم باشم. من خودم را همین گونه که هستم می پذیرم و هر چیزی که به نوعی به من ربط دارد خوب است. قیافه و ظاهر من، لباس هایی که می پوشم،( خودتان این بخش را با ویژگی هایی که دارید تکمیل کنید). اینها به من کمک می کند که به فردی بی نظیر و یونیک تبدیل شوم. از حالا به بعد، من از قدرت نامحدود درونم آگاهی دارم و به گونه ای زندگی می کنم که شایسته من و رویاهای من است. با انجام این کار و تبدیل شدن به فردی که به آن افتخار می کنم و کاملا دوستش دارم بیشتر از زندگیم لذت می برم. من خوب و کامل هستم. و به همین دلیل اجازه می دهم که فقط افراد خوب و کامل وارد زندگی من شوند. وقتی که من خودم هستم به دیگران نیز کمک می کنم... با تبدیل شدن به بهترین فردی که می توانم باشم. من خودم را دوست دارم و عشق و مهربانی را در زندگی ام می پذیرم. من با خودم مهربان هستم. زندگی من سفری مهییج است که من خیلی آن را دوست دارم."

سپس این برگه را همراه خود داشته باشید و به مدت 21 روز هر شب قبل از خواب و هر روز صبح به محض بیدار شدن از خواب سه مرتبه با صدای بلند این متن را برای خود بخوانید. و سپس تاثیر جادویی این تمرین را در زندگی خود ببینید.

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 195

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما