سایت خودهیپنوتیزمی ارائه دهنده انواع فایل های ارزشمند در رابطه با خودهیپنوتیزمی، جهت دستیابی هرچه سریعتر شما به آرامش، سلامتی و ثروت در تمامی جهات زندگی.

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 40252

چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟


چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟

چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟

چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟

چگونه به قهرمان شکست ناپذیر رویاهای خود تبدیل شویم؟

اگر دوست داری که در تمامی کارهایی که انجام میدی فرد موفقی باشی و چیزی جز کامیابی و موفقیت رو تجربه نکنی، اولین گام برای رسیدن به چنین جایگاهی اینه که رویایی در سر داشته باشی... منظور من رویاهایی که در خواب میبینی نیست، اگرچه چنین رویاهایی هم خالی از لطف نیست، اما منظور من رویاهاییه که برای فرداهای زندگیت داری... تمامی آرزوها و رویاهایی که دوست داری اونها رو در زندگیت خلق کنی...

تا حالا شده بنشینی و مرد و مردونه با خودت فکر کنی که واقعا چقدر از صمیم قلب میخوای که زندگیت تغییر کنه و به زندگی ایده آلت نزدیک و نزدیک تر بشه؟

اگر تا حالا چنین کاری نکردی، لازمه که قبل از اینکه ادامه ی مقاله رو بخونی، همین حالا دست به کار بشی و در اولین فرصت این تمرین طلایی رو انجام بدی. اما اگر چنین کاری رو انجام دادی، اما نمی دونی که چگونه این زندگی رویایی رو خلق کنی و به چنین اهدافی دست پیدا کنی، با دقت ادامه ی مقاله رو مطالعه کن دوست خوبم.

باور کن که چنین چیزی ممکنه...

این اولین شرط لازم و ضروریه برای خلق آرزوها و رویاهاست! خیلی وقت ها، افراد به به آرزوها و اهدافی که دارن به دید مواردی نگاه میکنن که نمی تونن خلقش کنن یا نمی تونن بهش برسن. یعنی ثروت و رفاه و آرامش و سلامتی رو میخواد، اما میگه ای بابا... من که نمی تونم بهش برسم!!!

اما می دونی حقیقت و قانون حاکم بر جهان چیه دوست من؟ اگر بتونی چیزی رو در ذهنت تجسم کنی و رویای چیزی رو در ذهنت داشته باشی، می تونی بهش برسی... می تونی انجامش بدی...

بله، ممکنه به تلاش فیزیکی هم نیاز داشته باشه و لازم باشه گام هایی رو برداری، مراحلی رو طی کنی و اقداماتی رو انجام بدی تا بهش برسی، اما شک نکن که دستیابی تو به اون هدف واقعا ممکن و شدنیه!

اولین و بزرگترین مانعی که همیشه مانع و سدی میشه جلوی رویاهای ما، معمولا خودمون هستیم... یادت باشه دوست من، اگر میخوای به اهدافی که داری برسی و خواسته ها، رویاها و آرزوهات رو دونه به دونه خلق کنی، باید این موانع رو از سر راه برداری. باید باور کنی که خلق هدفی که داری، دستیابی به چیزی که میخوای و تبدیل شدن به فردی که آرزوش رو داری واقعا ممکن و شدنیه.

گام های لازم برای خلق اهدافت رو بردار...

دوست من، باور کن که اصلا لازم نیست که کارهای سخت و عجیب و غریبی برای دستیابی به اهدافت برداری. کار رو برای خودت سخت نکن... تو می تونی یک سفر 1000 کیلومتری رو با برداشتن گام های کوچک برداری و تا زمانی که این گامها ادامه دار باشه، تو محکوم به رسیدنی... شک نکن!

اگر دوست داری که به آهنربای پول و ثروت تبدیل بشی و تمامی قرض ها و بدهی هات رو پرداخت کنی، اگر دوست داری یک زندگی شاد و مرفه و با کیفیت رو تجربه کنی، اگر دوست داری به هر اونچه که میخوای برسی و اهدافت رو خلق کنی، به برداشتن گام های کوچک اما مستمر و ادامه دار خیلی توجه کن دوست من.

به این گام های کوچک خیلی توجه کن... این گام ها رو بردار... اقدامات لازم رو انجام بده... هرچه که میخواد باشه، باشه...

بر ترس هات غلبه کن...

کار کردن بر روی ترس ها یک پروسه زمان بر و گاها پر زحمته. برای اینکه بتونی بر ترس از شکست غلبه کنی، باید این طرز فکر رو در خودت شکل بدی که که انگار به چیزی چسبیدی که در گذشته وجود داشته، دستت رو محکم مشت کردی و اونو گرفتی، اما وقتی که چشم هات رو باز میکنی، میبینی که واقعا چیزی توی دستت نیست، فقط توهم واهی بوده... پس رهاش کن... اجازه بده که این افکار از تو دور بشه...

این مبحث خیلی مفصل و طلانیه، اما دوست من صمیمانه ازت میخوام که به جنگ با ترس هات بری و هرکاری که لازمه رو انجام بدی تا بر تک تک این ترس ها غلبه کنی... اونوقته که میتونی حس کنی زندگی چقدر زیبا و جذابه!

و در آخر یادت باشه دوست من، موفقیت یک شبه به دست نمیاد، به زمان نیاز داره... اما بهت تضمیمن میدم که اگر وارد جاده ی موفقیت بشی و مسیرش رو ادامه بدی، حتما به مقصد خواهی رسید... این قانون کایناته. به خودت و توانایی هات ایمان داشته باش، گام های لازم برای خلق اهدافت رو بردار و شجاعانه بر ترس هایی که داری غلبه کن.

  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 274

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما